پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی
  • ֎تاریخ انتشار : دوشنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۰
  • تعداد بازدید : ۴۶۹
  • زمان مطالعه : حدود 1 دقیقه

روش های تبلیغات شرکت های نوپا در مرکز نوآوری و شتابدهی پارک کرمانشاه بررسی شد


/media/k2/items/cache/f2615e86073490883b96df4f987e1f19_L.jpg

 
مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، بمنظور ارتقا توانمندی و آماده سازی تیم های پذیرفته شده در طرح منش، کارگاهی آنلاین با محوریت روش های تبلیغات برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، در فاز شتابدهی از برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه، مبادرت به برگزاری رویدادی دیگر در قالب صندلی تجربه با عنوان "روش های تبلیغات" نمود.
سینا چاوشی، مدیر عامل شرکت زیتاک به عنوان مدرس این کارگاه به بحث و بررسی موضوعات تبلیغاتی مهمی نظیر ورود شرکت های کوچک به دنیای تبلیغات، معرفی پارامترها تارگتینگ یا هدفگذاری و نیز مقوله آفرینگ یا محتوای تبلیغ پرداخت.
چاوشی همچنین انتخاب نوع مدیا یا رسانه، تفاوت رسانه ها و مزایا و معایب هر یک را به شکل مجزا تحلیل نمود. وی همچنین هدف های متعددی برای تبلیغات عنوان کرد و تاکید داشت که هر شرکت نوپایی باید از قبل قصد خود را از تبلیغات معین کند.
گفتنی است؛ تیم های پذیرفته شده در طرح منش هم اکنون در فاز شتابدهی این طرح، آخرین کارگاه ها و رویدادهای مختلف را پشت سر می گذارند تا در نهایت با حداقل ریسک بتوانند ورودی موفق به دنیای کسب و کارهای استارت آپی داشته باشند.

     ساعت: 23:35:41

  • کد خبر : 8779

انتخاب حالت کور رنگی

سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: