پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی
  • ֎تاریخ انتشار : یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰
  • تعداد بازدید : ۶۷۹
  • زمان مطالعه : حدود 1 دقیقه

مشارکت کنندگان طرح منش و ضرورت اهمیت به تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت آپی


/media/k2/items/cache/0de919021068ba05d7e04a81835c33de_L.jpg

 

مشارکت کنندگان و علاقمندان برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان کرمانشاه، در جریان کارگاه منطقه ای فاز نوآوری طرح منش، با تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت آپ ها آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگای کرمانشاه، در رویداد منطقه ای که با عنوان "آشنایی با طراحی و تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت اپ ها" برگزار شد، دکتر  محسن احمدی، مدیر عامل مرکز آموزشی فنی و حرفه ای علوم و فنون تهران و مدیر عامل موسسه کارآفرینان خلاق امروز، به کارآفرینان علاقمند به طرح منش، شیوه های تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت اپ ها را آموزش داد.
اگر قصد راه اندازی یک استارت آپ را دارید قطعا باید تبلیغات را جزئی مهم از فعالیت خود به حساب آورید. شما نمی توانید مانند شرکت اپل، سامسونگ و فورد بودجه های میلیون دلاری برای کمپین های تبلیغاتی خود اختصاص دهید، پس شیوه تبلیغاتی شما هم باید فرق کند. لذا در این کارگاه دکتر احمدی مناسب ترین برنامه های تبلیغاتی استارت آپ ها را برای مشارکت کنندگان در برنامه منش بازگو کرد.
در واقع شرکت های کوچک دارای بودجه های کم تبلیغاتی هستند که باید با حساسیت خاصی هزینه شود، اما این بدان معنا نیست که تبلیغ ارزان روشی بد برای تبلیغ است، بلکه مهم آن است که این هزینه به درستی و بر اساس برنامه انجام شود.

گفتنی است؛ کار آفرینان بالقوه طرح منش در استان های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و  مرکزی در این کارگاه آنلاین حضور داشتند.

 

     ساعت: 23:47:58

  • کد خبر : 8713

انتخاب حالت کور رنگی

سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: