پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی
  • ֎تاریخ انتشار : شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰
  • تعداد بازدید : ۶۳۶
  • زمان مطالعه : حدود 1 دقیقه

علاقمندان کرمانشاهی طرح منش با اصول دیجیتال مارکتینگ استارتاپ ها آشنا شدند


/media/k2/items/cache/5b418118534e846b79fb501ef2d8265d_L.jpg

 

پیرو برگزاری سلسله رویداد های فاز نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، علاقمندان کرمانشاهی به فعالیت های استارت آپی با اصول دیجیتال مارکتینگ در استارت اپ ها آشنا شدند.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، کارگاهی با عنوان آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها در قالب چهارمین کارگاه منطقه ای فاز نوآوری طرح منش برگزار شد که در آن علاقمندان به این طرح از استان های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و کرمانشاه حضور پیدا کردند.

 

کارگاه آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها به صورت مجازی برگزار شد و در این کارگاه مهندس مصیب محبی، مدیر عامل شرکت اندیشه نگار غرب، علاقمندان را با آخرین متدهای دیجیتال مارکتینگ مختص به استارت آپها آشنا ساخت.

 

در حال حاضر برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان کرمانشاه فاز نوآوری خود را طی می کند و امید می رود با برگزاری رویدادهای متنوع در این فاز، جوانان مستعد بیش از پیش آماده ورود به دنیای کسب و کارهای نوآورانه شوند.

     ساعت: 23:33:44

  • کد خبر : 8711

انتخاب حالت کور رنگی

سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: